Светът е бизнес

Всеки делник от 20:30 часа
Водещ: Ивайло Лаков

Наличието на достатъчно вода за всички е въпрос на правилно разпределение

Проф. Люк Монтание, откривател на вируса ХИВ, Светът е бизнес, 01.11.2017

21:30 | 1 ноември 2017
проф. Люк Монтание, откривател на вируса на ХИВ. Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Не е невъзможно в бъдеще водата да се третира чрез електромагнетизъм и по този начин да се появи нов вид медицина. Но за момента са важни контролът и разпределението на водата. Това каза проф. Люк Монтание в ефира на предаването „Светът е бизнес“ с водещ Николай Кръстев.

Проф. Монтание е френски учен, откривател на вируса ХИВ и носител на Нобелова награда. Той е ученият, с чиято експертиза българските медици получиха много сериозна подкрепа за невинността им пред режима на Муамар Кадафи, който ги беше обвинил за умишлено заразяване на множество деца в Либия с ХИВ.

„Водата също така играе огромна роля по отношение на инфекциите и заболяванията. Затова трябва да се извършват проучвания в тази сфера и да се обменя информация между учени, занимаващи се с квантова физика, химия и биология“.

Професорът сподели, че е биолог, който работи усилено с квантови физици от цял свят.

„Много е важно да разберем квантовата физика и да изучаваме водата, защото тя съдържа организирани наноструктури с ДНК информация – аз самият го доказах“.

По думите му именно с помощта на квантовата физика може да се откриват различни болести.

„Това би могло да е отворена област за нови изследвания, специално по отношение на инфекции и болести. Би могло да бъде и много полезно за развитие на нови методи за лечение“.

Той също потвърди, че има опасност от възникване на конфликт за вода.

„Мисля, че нашите технологии биха могли да позволят да има достатъчно вода за всички. Но всичко е въпрос на дистрибуция и разпределение“.