НАСА пусна нов масив видео и снимки от космоса

Публикувани са и най-новите видео и аудио файловe

13:10 | 29 март 2017
Обновен: 14:33 | 29 март 2017
Автор: Иван Николов
Разделяне на дюните, Mars Reconnaissance Orbiter, Марс. Снимка NASA

Американската агенция за космически изследвания НАСА публикува онлайн голям масив видео и снимки от космически обекти на 28 март 2017.

Сайтът https://images.nasa.gov/#/ позволява търсене и сваляне на повече от 140 000 изображения – снимки от различни космически мисии, изследвания на Земята, астрофизика и др.

Публикувани са и най-новите видео и аудио файлове.

НАСА обяви, че разрешава новият онлайн ресурс да се използва от други сайтове, чрез връзка към нейния /embed/, при което изображението съдържа данни като дата, описание и ключови думи, както и настройките на фотоапарата. Позволява използването на различни резолюции, оразмеряване според устройството, на което се гледат.

„Библиотеката не е пълна, тя по-скоро предлага на обществеността най-доброто, което НАСА прави”, съобщава агенцията на сайта си.

Досегашната колекцията на сайта на НАСА, класифицирана по години и мисии, остава.

Няколко часа по-рано НАСА пусна приложение за AmazonFire TV. Досега са пускани приложения за iOS и Android, както и за AppleTV. Приложенията позволяват гледане на стрийма, който НАСА излъчва по време на различни събития, както и кадри на Земята от орбита и Международната орбитална станция.

Снимката на корицата може да бъде открита тук.